torsdag den 17. april 2014

OSH #141

Lidt enklere i stilen end de sidste OSH kort, og nok også mere min stil.
 
 
Faktisk er dette de sidste kort fra sidste års OSH produktion. Og det har været sjovt at sidde at lægge dem på min hjemmeside. Især nu hvor dette års produktion er gået i gang for en måned siden(jeg laver kun OSH kort i mit sommerhus)
Jeg har sidste år ikke fået lavet så mange kort, som jeg har haft de andre år. Charlie meldte ud, at de havde brug for knap så mange kort, så jeg besluttede kun at lave 6 af hver slags. Det tror jeg min familie har sat pris på, jeg har ihvertilfælde været mere ude sidste år!
I år er vi 8 piger, som snupper en tur til sommerhuset i 5 dage for KUN at lave OSH kort, men kender jeg os ret, så skal der nok blive gået nogle ture og grinet rigtig meget!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar