onsdag den 17. april 2013

En notesbog

På conventet havde jeg et Ett tryk blad med, som jeg havde sat en masse mærker i ved ting, jeg gerne ville lave. Jeg fik faktisk fjernet en del mærker, dette var en af dem:
 
Billetrækken og uret er fra et nyt TH stempelsæt, som jeg købte da jeg var i USA. De skønne urvisere er en gave fra Anja. 
 
Og se så lige de nye metaldimser fra Prima!! Jeg har et par gange forsøgt at dreje på den!! Jeg bliver ved med at glemme, at den er limet fast! 

 
Jeg har brugt det nye Maja papir. Og se lige en fed bort der er på bagsiden af papiret(på den anden side af strimlen med stregkoden)

 
Kanten forneden er standset ud fra en spellbinders, som Stine havde, den er bare for fed! 


3 kommentarer:

  1. Fantastisk flot og fedt notesbog.
    Men mange fede detaljer.

    SvarSlet
  2. Super, super lækker notesbog, fede farver og lækre detaljer ;O)

    SvarSlet