fredag den 11. januar 2013

Weekendtur og 1 LO

I weekenden var jeg på scrapweekend med 10 fantastiske piger i en spejderhytte. Vi ankom fredag eftermiddag og scrappede indtil søndag efter frokost. Der var så arrangeret banko, udfordring, kursus og nogle lege, som intet havde med scrap at gøre. Det var en forrygende weekend og der blev grinet som aldrig før! Lørdag aften havde vi forskellige vanvittige lege, hvor vi skulle have koøjne på, her da vi skulle bowle:


 
Selvom vores kursus(det var mig der stod for kurset) var sat til at skulle vare 3 timer, må jeg indrømme at tiden skred med 3-4 timer! Men de fleste af os nåede da at blive færdige.
 
Men jeg fik da lavet en masse andet bl.a. dette LO fra min morfars begravelse i foråret. 
Det sorte i baggrunden er min skæremåtte
 
kageservietterne er blevet mistet og sværtet. Nettet i højre hjørne har jeg ikke gjort noget ved, da jeg synes de passede perfekt, som de var.
 
Det lyse stykke karton er en bagkartonet fra en pakke blomster fra Prima
 
Den lange blomst blev klippet lidt op, så jeg kunne bruge den her. Sommerfuglene havde jeg liggende fra et andet projekt.
 
Blomsterne, som er købt, har fået mist og er blevet sværtet.
 
Jeg har lagt lidt blonder ind her og der.

3 kommentarer:

  1. Wauw det er godt nok et flot layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. tak for en super dejlig weekend.
    Meget flot og godt at mindes din morfar.

    SvarSlet
  3. Tak for en super dejlig weekend - glæder mig allerede til næste år.
    super smukt LO
    Krammer Heidi

    SvarSlet