mandag den 21. januar 2013

En syæske

Jeg har jo godt nok vist prototypen på den syæske, der var kursus i på vores scrapweekend tidligere på måneden. Men her er så den jeg fik lavet på selve kurset:
 
Hankene er efter en ide fra Anja. det er det der er så fedt ved at sidde sammen og lave de samme ting, for de bliver alligevel forskellige og man kan inspirere hinanden.
 
Metaldimsen fandt jeg på nettet, desværre ikke i sølv, men det kunne jo heldigvis fikses med lidt alkoholink. Midten er lavet med mamoreffekt med UTEE og alkoholink.
 
Beklager billedekvaliteten, jeg ved ikke lige, hvad der er sket!

3 kommentarer:

  1. Den blev bare rigtig fin din syæske - det med hankene var en god ide! Det var et godt kursus du havde lavet.
    Jeg ved ikke lige, hvad der gik galt med mit syskrin, men jeg satser på at forsøge mig igen og så håber jeg det bliver mindre kikset :-)

    SvarSlet
  2. Den er bare så smuk din syæske.

    SvarSlet
  3. WOW Charlotte! Utroligt flot syæske ;O)

    SvarSlet