lørdag den 13. oktober 2012

kort a la Tim Holtz

I min nye bog fra TH skulle jeg afprøve en af teknikkerne, det blev at prøve glassine paper.Billedet er printet ud på papiret, er blevet varmet op og sværtet.
 
Teksten er lavet på word med en sød skrifttype og lidt frihåndstegning under "figurer". Her kan man også ane et stempel bagved. Det er et ATC(tror jeg nok det hedder) stempel fra TH, som jeg aldrig har haft brugt før, men her kunne jeg bruge noget af det. 
 

 
Her har jeg faktisk brugt den del af stemplet, sm jeg ikke brugte til forsiden. Det er lidt af et kunststykke kun at bruge et halvt stempel! Alle tandhjulene inde i kortet er fra spellbinders og har fået en gang med min nye "sølv" stain. 

4 kommentarer:

  1. Lækkert maskulint kort.
    Fed effekt med billedet, det må jeg prøve.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. For coolt, fede detaljer og en super kombination af stempler og dies :))

    SvarSlet
  3. super sejt kort, flot med alle detaljerne

    SvarSlet
  4. Fedt med billedet der er pintet ud på det der glassine papir. Fedt maskulint kort.

    SvarSlet