lørdag den 1. september 2012

Ny investering

Forleden så jeg nogle pop 'n cut kort på nettet og blev lidt nysgerrig. Kortene var meget enkle og måske ikke lige min stil, men jeg kunne godt se muligheder. Så min nye investering er pop 'n cut fra Sizzix. Og det skulle naturligvis prøves da jeg fik det ind ad døren, så her er mit første forsøg.
Fulgen og tørembossingen er begge fra TH. Fuglen er standset ud i chipboard og fået sværte og en bling til øje.  Teksterne er fra mit nye Rangersæt!
 
Fuglehuset er fra en sizzix og det har fået en gang embossing med træ fra TH, også den bagerste embossing er fra TH(fra det samme sæt som striben udenpå kortet)



4 kommentarer:

  1. Hi Charlotte, thanks for your lovely comment on my blog... and now I've discovered yours! Had a lovely time looking around. Love what you've done here with the birdhouse. I will certainly have to think about adding the pop'n cut to my collection!

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Men hvor sjovt...Jeg har selv lige (igår) lavet et pop-up kort (bare uden die).
    glæder mig til at se din ;-)
    rigtig god weekend til dig!
    knus

    SvarSlet
  3. Fedt kort og fed die, glæder mig til at se den i brug og endnu engang tillykke med udvælgelsen :))

    SvarSlet
  4. Wow, det ser da vildt godt ud!! Virkelig smukt lavet :-))

    SvarSlet