lørdag den 30. juni 2012

OSHkort rester 1

Jeg er blevet temmelig inspireret af Sivskos hjemmeside til at bruge mine rester. Jeg havde en hel bunker rester liggende fra "gamle dage" og tænkte at jeg ville lave noget med firkanter, da jeg har en firkantet punch. Og så er det jo heldigt at det lige faldt sammen med de indledende runder i EM, så jeg fik punchet ud og sværtet til den store guldmedalje.
Velankommet i sommerhuset gik jeg igen med at lime firkanter på, og det kom nok lidt bag på mig, hvormange kort der var til. Men nu bruges skulle de altså!. Så i de kommende dage kommer I til at se masser af OSH kort med firkanter......


Så slap burene op, det var nogle jeg havde liggende. Heldigvis havde jeg flere fugle og lidt store rester liggende i sommerhuset. 

 

4 kommentarer:

  1. Hej igen - næh hvor fine - nu håber jeg sandelig ikke du får en sommer som sidste år - selvom det skæppede gevaldigt i OSH-kortbeholdningen. =0)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de fine - og fed måde at bruge rester på!

    KH Stinne

    SvarSlet
  3. Godt man kan inspirere. De er super fine

    SvarSlet
  4. Godt man kan inspirere. De er super fine

    SvarSlet