onsdag den 28. marts 2012

OSH kort

Så er sommerhus sæsonen startet igen.. Men jeg har tyvstartet lidt. Da vi kørte ned til sommerhuset i november, sad jeg og sværtede og tapede sammen, det samme på vores vinterferie og da vi skulle herned nu her i marts. Så jeg har rigtig mange halve kort færdigt. De mangler bare lige at blive klistret på selve grundkortet og så naturligvis lige det sidste finess. Her var det at få klippet sløjferne pænt til.

Og her lidt perfect pearls på blomsterne, samt naturligvis sløjferne:

4 kommentarer:

  1. Herligt når man har haft gang i præ-fabrikationen... så rykker det for alvor... lige pludselig ;o) ;o)

    SvarSlet
  2. Smukke kort og stor respekt for indsaten til OSH

    SvarSlet
  3. Og TUSIND tak for dem og de andre - som er kommet med i kasserne fordelt på samtlige lokationer. =0) Også tak for fotos - som lige nu ligger på min syge pc - men jeg krydser fingre for at vi får den retur i rask tilstand senere på ugen - eller kan jeg jo hugge dem her hos dig.

    SvarSlet
  4. Super Flotte kort igen - det er utroligt hvad du når :-)

    SvarSlet