mandag den 1. august 2011

OSHkort1

Så er sommerferien snart forbi og I må jo hellere se, hvad jeg har bedrevet. Hele sommerferien er gået på at lave OSH kort og lidt kort til cancerfonden, eller hvad den nu hedder.
Men først lige et par billeder da jeg havde fået pakket de scrapting ud, som jeg havde med.
Papirrester, nyindkøbt dies, billeder dobbeltklæbende tape(20 ruller), lim, perfect pearls, grundkort der var skåret hjemmefra, bånd, billeder, udskrifter af citater og andre sjove ting, blomster og masser af karton i alle mulige farver.

Og et billede af alle de ting jeg havde skåret ud på min big shot og ting der var embosset:
 

Og så lige det første kort, hvor alle de små firkanter var skåret ud og de små kantstykker var punchet. så egentlig manglede de bare lige at blive sværtet, limet på, en matte, et billede og et lille stykke tekst. 

2 kommentarer:

  1. Ja "bare lige" mig her og "bare lige" mig der - jeg kan godt se det store arbejde der ligger bag - men HOLD da maule hvor er du imponerende struktureret og flittig - og du kan tro OSH sætter pris på dine bidrag. Mandagshilsen herfra !

    SvarSlet
  2. hold da op Charlotte, sikke en masse. Hvor mange kort blev det til ialt? sikke en energi.:)))Kan godt forstå Charlie er glad for dig. Gid der var flere som dig. Knus

    SvarSlet