tirsdag den 16. august 2011

OSHkort 16

De næste mange kort I kommer til at se, har Julie også haft sine fingre på, så tak for hjælpen søde Julie
Nede i supermarkedet fandt jeg nogle rigtige søde kageservietter, som jeg så lige måtte lave et eller andet med. Da jeg havde lavet alle dem, var jeg lige et smut inde på OSH hjemmeside.....og kunne her læse mig til at det der med for høje ting, såsom blomster, ikke er det smarteste. Så den slags kort, må jeg desværre undlade at lave mere!

Inde på en eller anden hjemmeside, så jeg dette maskuline kort. Så jeg måtte jo straks ud og købe gadget fra spellbinders! 

2 kommentarer:

  1. Super flotte kort og jeg er imponeret over alle dem I har nået :-)

    SvarSlet
  2. Jeg bøjer mig i støvet...1009 kort, og de er bare SÅ flotte ! Har fået virkelig god insiration på din blog, tak for det...

    SvarSlet