onsdag den 24. august 2011

kommodekort

På min sommerferie holdt jeg naturligvis øje med de blogs jeg følger. Og jeg faldt totalt for dette kommodekort, som Pia Bau havde lavet. Det måtte da straks afprøves. Heldigvis havde min gode veninde Dorrit, som var nede og besøge os, spurgt om ikke vi kunne lave et kort sammen. Så i lavede kommodekort. Jeg fik lavet 3 og Dorrit fik lavet 2, det synes jeg er ret godt af en nybegynder og de var virkelig flotte. Vi havde haft en hyggelig eftermiddag og de 5 timer strøg afsted!
Men her er mine 3 kort så:



2 kommentarer:

  1. ja de er så sjove/fine de kommodekort. så dem godt i ett trykk. Man kan dekorere dem på mange forskellige måder så de passer til alle.I har da garanteret hygget jer med at være lidt kreative sammen...glæder mig til på torsdag... Kunne du ikke ha taget billeder af din venindes "kommoder"? jeg sidder nu og er pænt nysgerrig ;-)
    god weekend-knuuus

    SvarSlet
  2. super lækre kommode kort

    SvarSlet