torsdag den 7. juli 2011

Søndags LO'er

Så lidt mere af hvad jeg nåede på en af vores søndagsmøder:
Et skønt et af Ole, svigermor og mig selv. Som I nok kan se er det lidt julede, det er nemlig fra juleklippedagen i 2006
 Blomsterne er lavet af spellbindersblade og så har de fået en brads i midten,
 Hjertene er blevet sværtet med Aged mahogany og derefter fået et lag crackle paint
 Et skønt et fra min nieces fødselsdag.
 Og så blev nogle af de blomster jeg har lavet taget i brug!
 Og så lige et herligt et, hvor Ole er i bad. Selvom der ikke er andet at se end lidt bar hud, så må man jo hellere skratte lidt på billedet, vi kan jo ikke have alle de damer rendende herhjemme! (OK ladies - billedet er 17 år gammelt, manden ser lidt anderledes ud i dag) I undrer jer måske over Oles meget lyse hår! Der er faktisk en lidt sjov historie i det hår.... Ole skulle til 60 party og skulle klædes ud som Elvis Presley. Da ham og vennerne(Ole er lyshåret de andre er mørkhåret) skulle klædes på, drak de en del vin imens, så humøret og modet var højt. De andre skulle farves sorthåret og i Oles fordrukne tilstand synes han da også han skulle have sort hår....Det kunne selvfølgelig ikke vaskes ud efterfølgende og lad mig sige det ærligt, det klædte ham på ingen måde. Så Ole ringede til Loreal og spurgte hvad han skulle gøre. "klip det af eller afbleg det". Den gang var skaldede mænd et tegn på alderdom, så håret blev afbleget hos en frisør. Nu lignede han så bare Heino(en blind slaggersanger fra Tyskland) - og det klædte ham kun lidt bedre!
 En fed fed lineal fra TH stempel, venligst udlånt af Anja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar