fredag den 1. juli 2011

OSH -4

Så lige de sidste OSH kort i denne omgang, mon ikke der kommer flere efter sommerferien??
 Super enkle men samtidig super flotte kort - hvis jeg selv skal sige det.






 Jeg ved godt at 196 kort lyder af meget på 6 dage, men det er måske også lidt snyd. Alle bundkortene var skåret og foldet hjemmefra. Roserne på den sidste portion kort var lavet i forvejen. Alle udstandsninger af ginen(Quickutz, er den ikke bare helt perfekt til kortene?) og af fuglen med fugleburet var lavet hjemmefra. Alle andre udstandsninger har jeg lavet i sommerhuset. Men jeg har min revolution med de lange plader dernede, så når jeg kører noget igennem, er pladen fuld. Det kræver selvfølgelig lidt planlægning, for nogle gange skal man tænke et kort fremad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar