torsdag den 16. juni 2011

Et LO, lidt mist og et drengekort

Et LO med en masse hjemmelavet blomster
 Bladene har jeg punchet ud med en punch jeg har, de små blade er fra spellbinders. De er blevet præget lidt i kanten med sådan en pind med et rundt hoved(jeg ved ikke hvad den hedder!). Derefter er de blevet sværtet
 den lille blomst er en punch, som man derefter præger.
 Lille nærbillede af min søde blomst
 Så lige et billede af alle mine mister! Mig som aldrig kom til at bruge mist....ja man lærer jo hele livet, så det må jo betyde at jeg stadig er i live!

Så lige et lækkert drengekort, som jeg så på Annes blog.
 Jeg har selv komponeret skiltet, efter Heidis fantastiske kursus!
 Pistolen er et stempel fra TH, som derefter er blevet klippet ud og krympet, selvfølgelig er det stemplet på krympeplast, ellers er det jo lidt svært at krympe det! Husk at klippe hul inden der krympes! Båndet var hvidt, det har jeg mistet med 2 af mine nye farver!
 Papiret med teksten(også det fra cirklen på forsiden) har jeg selv lavet. Jeg har fundet noget tekst på nettet med forklaring på hvad en cowboy er. Derefter har jeg ændret teksttypen og highlinet alle cowboy ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar