lørdag den 14. maj 2011

LO'er

Så må jeg vist hellere vise de LO'et, som jeg har fået lavet lidt ind imellem alt det andet.
Et hurtigt og alligevel langsom LO med Rasmus og hans første hul i tandrækken. Jeg havde en ide med omsætningen og da jeg så havde limet det hele på og skulle til at pynte, så syntes jeg slet ikke det fungerede. Så jeg lod det ligge og hver gang jeg kom forbi fjernede jeg noget og satte lidt på. Tilsidst kom jeg i tanke om min nye MS grenranke punch, og så kørte det for mig igen.
De store blade er fra en gammel sizzix, som jeg faktisk fortrød jeg købte, men ikke mere. Billetten gik i stykker, da jeg skulle sætte den på nålen, men så fik den bare noget sværte - og så så det faktisk meget bedre ud!

Noget anderledes end jeg plejer at lave, men det blev faktisk bedre end jeg troede det ville. Billedet er fra min søster og svogers bryllup med deres 3 sambragte børn. Jeg har klippet billedet helt tæt på hele flokken. Der eren cirkel med perfect pearls i to farver. Den sorte mønsterbort er en rubon jeg havde liggende.

Når man kigger i sine skuffer, så finder man jo mange sjove ting! Denne hvide ramme fandt jeg og så passede den helt perfect til de to rubons tekster.

Herlige billeder, som passede helt perfekt til dette kanonsøde papir, som er med små børnetegninger. Nogle af dem skjult under matter og billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar