mandag den 30. maj 2011

blomster

Så har jeg siddet og arbejdet lidt med blomster. Men for at komme ordentlig i gang måtte jeg lige ud og investere i lidt glimmermist.... Jeg havde købt en babylyseblå, som da jeg rystede flasken og sprøjtede den på var helt koboltblå, så efter at havde mukket lidt over det fik de en grønlig tone også.


efter at have arbejdet lidt med farverne, synes jeg lige jeg ville give den lyseblå en chance igen, så jeg sprøjtede, mukkede og lod den tørre.....og voila.....sørme om den ikke endte med at blive lyseblå! Ja tålmodighed er en dyd jeg stadig kan lære lidt om!
Jeg har set alle blomsterne her:
www.what-a-beatiful-mess.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. De er blevet super gode - tak for i går.
    Krammer Heidi sivsko

    SvarSlet
  2. wauw Charlotte. Dine blomster er bare så lækre!
    Tak for igår.
    knus

    SvarSlet