lørdag den 30. april 2011

lidt flere tags

I dag har jeg leget med mine embossing dies fra Tim Holtz:

Egentlig ville jeg slet ikke have købt uret fra Tim Holtz eller embossing dies med gadgets, men så fik jeg en ide. Så derfor blev jeg den lykkelige ejer af begge dele.
Her er uret trykket ud i chipboard, det har fået en gang Stain i farven Walnut stain, sværtet med sort og derefter fået lidt utee plantinium.


Jeg havde egentlig en hel anden ide med dette tags, men det fungerede slet ikke. Så hev jeg lidt af og puttede lidt på, og nu synes jeg det er ok.


Rainman embossing dies er jo med i samme pakke som gadgets(det var måske også derfor jeg købte den!!) Hele tagen er sværtet med weathered wood, og walnut stain i kanterne.
Paraplyen har fået en gang diamant sticklers, jeg har stemplet med et tekst først med weathered wood og derefter lidt forskudt med aged magahony. Lidt iturevet tissuetape og nogle drops i klar. Så lige et sødt lille skilt med "friends":


Sværtet med weathered wood, og walnut stain. Lidt iturevet tape. Uret har fået samme omgang som før. Der er sat en lille stjerne nitte i båndet.

1 kommentar: