fredag den 22. april 2011

endnu et par LO'er

Svært at se, men der står faktisk generationer lodret til højre for billedet!

I denne lækre EKsucces kant punch er der shinet lidt op med en rhinsten

Et enkelt LO fra en skovtur, der var farver nok på!

Et lille nærbillede af min lille bladranke og en hjemmelavet blomst

Igen måtte jeg låne Anjas "gud har jeg sådan en" hjørnestempel

Igen min bladranke(lavet ud af en masse udpunchet små blade) og så lige en masse halvperler for at afslutte hjørnet

3 kommentarer:

  1. beautiful layouts charlotte! I love the curled edge with the pearls!

    SvarSlet
  2. Flotte LO´s med herlige detaljer, specielt de rullede hjørner taler til mig :))

    SvarSlet
  3. Flotte layouts!!! Jeg tilslutter mig mht. hjørnerne - det ser sk... godt ud. Og dine bladranker ser også yndige ud :-)

    SvarSlet