torsdag den 14. april 2011

Blomstrende LO'er

Disse LO'er begyndte jeg godt nok på i sidste weekend, jeg fik da skåret alle blomsterne ud af et ark papir! De fleste blomster brugte jeg til dette LO af Julie på en gynge. så er der tilføjet nogle sommerfugle, et bur og en fugl. Overskriften er dels en rubon og dels glitre bogstaver, som også fulgte med i månedspakken.
Og så lige et af fætrene 2 år senere:
Bogstaverne fulgte med i den anden månedspakke, de fik lidt crackle paint i en grøn nuance, som snød mig, bagefter fik de nogle brune strejf med Walnut stain crackle paint og tilsidst sværtet godt med forrest moss(for at dække over den alt for lyse grønne) og walnut stain.
Den lille glasdims med et blad og nogle kugler passede perfekt i farverne. Det er en hel række jeg fandt i "fest og farver" i Lyngby. Det er deligt endelig at få brugt noget man har købt, bare fordi man synes det var smart, men derefter ikke anede hvad man skulle bruge det til!

1 kommentar:

  1. Super flotte Lo'er - vi ses Lørdag på et tidspunkt :-)

    SvarSlet