torsdag den 3. marts 2011

kortmester 2011 uge 2

I uge 2, skulle vi lade os inspirere af dette kort og så skulle der være noget gult og en sløjfe på.
Jeg har igen lavet 2 kort, fordi jeg fik to ideer. Det første blev ikke som jeg havde forventet, så det skal ikke med, men nummer 2 er bare som det var tænkt, så det bliver mit bidrag.
Til det første blev jeg til dels inspireret af opsætningen, men også af firkanterne som jeg bare indflettede som de gule felter, de er sat på med 3d puder


Til dette kort blev jeg hovedsagligt inspireret af firkanterne. Jeg har printet to billeder ud, det ene i sepia og det andet i gult, Af det gule billede har jeg kun brugt firkanten med rosen i. Sløjfen er sat på med en sølvknap.



2 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide det sidste - men de er begge flotte
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Weeeh! Det ser så godt ud! Hel vild med detaljen med det tofarvede billede. Det skal jeg huske:)

    SvarSlet