fredag den 25. februar 2011

kortmester 2011

Jeg har jo meldt mig til Scrapsister forums kortmester 2011. Ikke fordi chancerne er store, der er så mange dygtige kortmagere derude. Men fordi det er sjovt at blive udfordret lidt. Jeg havde lavet 2 kort, fordi jeg ikke kunne vælge hvilket papir jeg helst ville bruge!(jeg har faktisk gjort klar til 2 kort mere, men dem har jeg ikke nået at lave!) Der var 3 udfordringer i denne uge, hvoraf jeg (selvfølgelig)valgte vintageudfordringen. Der skal bruges mindst 2 sværter og 2 blomster. Ikke at det er noget problem, det havde jeg nook gjort under alle omstændigheder!
Men jeg må jeg kun vælge 1 af mine kort, da man kun kan deltage med 1 kort pr uge. Selvom Ole synes det øverste kort er det pæneste, så er det nederste kort meget mere mig! Så det er det jeg deltager med!



Her har jeg brugt sværtene pumice stone, peeled painted og walnut stain. Og da to er et dumt antal og skaber lidt af en ubalance, har jeg brugt 3 blomster.

2 kommentarer:

  1. Pøj pøj i konkurrencen - med alle de kort jeg har set fra din hånd på det sidste er du nu også en dygtig kortmager. Fine begge to - fniser lidt over at du pænt spørger ham og så selv beslutter dig for det modsatte - men kender det godt - man bliver lidt i tvivl - men har så alligevel en god mavefornemmelse med hvad der virker bedst for en selv. GOD søndag herfra. =0)

    SvarSlet
  2. De er super flotte begge to!!

    SvarSlet