fredag den 3. december 2010

julehygge

I går var Linda og jeg hjemme hos Anja, som bare bor så super super hyggeligt(hun bor bare SUPERhyggeligt, der er nogen der bare kan det der med hyggeindretning).
Nå men til dessert var der risalamande OG jeg.....tada..... fik mandelgaven (ok- Linda fik også mandelgaven!) Vi fik hver den sødeste lille opsats med al mulig lækkert scrapdims på. Der var bånd og blonder, perler og knapper, små hæklet kageservietter, lækre små metaldimser og stoooore fede metalvedhæng, og lidt guf, Tjek lige den her ud:


Den var selvfølgelig svær at slå, men i gang skulle vi og så havde Anja lige en lille ting hun havde forberedt:

Er den ikke bare for sød??, Så sådan én fik vi lige lavet. Tjek lige de søde vinduesglas ud, det er.........husblas!

Nå men jeg havde også forberedt mig lidt, så jeg havde gjort klar til den første af Tim Holtz 12 christmas tags. Jeg havde været i Scrapfactory dagen før og købt noget af det der skulle bruge, det hun ikke havde bestilte jeg hos Unikscrap onsdag eftermiddag/frokost og tænkte: øv så når jeg ikke at lave det torsdag aften hos Anja. Men voila, hva lå der torsdag eftermiddag da jeg kom hjem fra arbejde!!! Pakke fra Unikscrap (en stor tak til Postdanmark)
Så her er så den tag jeg nåede at få lavet:


I lørdags var jeg på kursus i Love2scrap, hvor vi skulle lave en "bog", den er bare så flot! Den skal jeg nok komme til at lave nogle flere af!




Og så blev jeg færdig med det LO jeg skrev om sidste gang:







1 kommentar:

  1. Det er dat helt vildt, som du har produceret. og smadder lækre ting (alt sammen) - ses snart.
    Krammer Heidi

    SvarSlet