fredag den 22. oktober 2010

de sidste julekort?

Så er efterårsferien ved at være forbi! Og min mand er nok ikke verdens lykkeligste mand.... Vi har været i sommerhuset og det har været et pragtfuldt vejr....siger han! Ja jeg sad såmænd inde det meste af tiden og lavede julekort. Men nu tror jeg tilgengæld også jeg er færdig for i år! Det blev til lidt flere end disse her, men bare af samme slags:


Disse kort er kun 8x8 og 9x9 og blev egentlig lavet fordi jeg havde lidt tid tilovers.




Disse tog en krig at lave. Jeg måtte jo selv opfinde et "stempel" inde på word, og det er altså ikke lige nemt. Godt jeg snart skal på kursus hos Heidi!
Meget enkle kort

Disse tog også en del tid og en masse skære og sværte arbejde


Elsker de her, er bare så enkle








1 kommentar:

  1. wow så mange lækre julekort du har fået lavet, har det som dig at jeg ikke altid kommer ud og nyder det gode vejr fordi jeg er så optaget af mine projekter. Du må have en god weekend

    SvarSlet