mandag den 30. august 2010

tags

Så har jeg haft gang i lidt tags.
På den første har jeg stemplet i baggrunden med rød og sort, udstandset fuglen fra Tim Holtz fuglebur og sat en metaldims på med lidt bånd. På nr. to har jeg stemplet med et Tim Holtz stempel, sat brads i alle hjørner på den "røde" matte og pyntet med et metalvedhæng og bånd.
Den sidste har jeg stemplet med et baggrundsstempel i samme farve, som jeg har sværtet tagen med. Så har jeg stemplet lidt swirwler i sort, stemplet en guld gren på (jeg ville helst have embosset, men havde ikke noget guldpulver). Tilsidst stemplede jeg et lille citat på, satte nøglehul på(jeg har set det, men havde fået limet det rigtig godt fast!!) og satte et hjørne på.


Så fik jeg endelig brugt min lygtepæl fra Quickutz!! Og se lige min fine nøgle, den er fra Tim Holtz og Sizzix, udstandset i pap og embosset med platinium Ute og tilsidst slebet let med sandpapir.


Blomsterne på den venstre tag er fra mine nye blomster!


Jeg elsker de farver. Blomsterne til højre er fra mine nye blomster


Blomsterne i midten er gamle, de andre er helt nye. Især de lilla er jeg fuldstændig vild med, de har en råhvid bund med lilla spidser.


Lidt flere lygtepæle i ny forklædning med mine nye blomster.

3 kommentarer:

  1. Sikke smukke tags du har lavet i så mange varianter. Og så mange andre fine ting du har på din blog.
    Dig har jeg ikke besøgt før, men det vil gøre fremover :-)

    SvarSlet
  2. WOW!!!!! Your tags are like little treasures!! such beautiful attention to detail!! gorgeous work!!

    ~Gabi xxx

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er de tags skønne
    Mvh Anja J

    SvarSlet