onsdag den 14. april 2010

Frederikssund hygge 2

I søndags havde vi søndagshygge hjemme hos mig, denne gang var vi ikke så mange, kun 6, men ikke destomindre var det rigtig hyggeligt. Heidi havde bagt en helt fantastisk kage, som smagte ligeså godt som den så ud.


Som sædvanlig var jeg meget struktureret og havde derfor forberedt mig godt, dog ikke så godt som jeg plejer. Men jeg havde dog printet billeder og fundet LO'er frem, som skulle liftes.:




Lille nærbillede, jeg har lagt to billeder ovenpå hinanden:









Så fik jeg brugt min nye spellbinders og en af mine rub-ons. Jeg har embosset spellbinderen, sværtet inden jeg tog dies af og sværtet lidt i kanten. Swirlen sad bagpå teksten på rub-onen!








1 kommentar:

  1. Der er et billed af kage på sivsko.com -
    De er blevet rigtig gode alle sammen - har liftet lidt ;o)
    Krammer Heidi

    SvarSlet