søndag den 14. marts 2010

conventet

Så er jeg hjemme igen.........trætte mig, men jeg klager ikke, det er en god træthed!
Vi var 6 piger; Anette, Anja, Gitte, Linda, Stine og jeg, som havde lejet en hytte i Middelfart. Vi ankom kl. 4 og Stine havde købt lidt ost og pølse ind til aftensmaden. Kl. noget i 6 kørte vi over til lillebælthallerne, hvor vi skulle scrappe til kl. 24..., men det måtte vi simpelthen opgive, så vi kørte tilbage kl. 23.30. Men så skulle der jo hygges lidt, for Stine gav igen pølse, ost og rødvin, da hun havde fødselsdag. Kl. 1 måtte jeg opgive, jeg var simpelhen så træt. Jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen, ikke fordi pigerne inde i stuen skreg af grin, men fordi jeg tænkte på alt det jeg skulle købe dagen efter! Kl. 6 næste morgen vågnede jeg igen!! Og kunne ikke falde i søvn igen, men jeg gav mig ikke før 8.30 hvor jeg stod op!
Afsted til hallen kl. 10 og så gik det ellers løs. Man bliver altså virkelig forpustet af alt det shopperi, men der blev da lige tid til lidt frokost, før jeg skulle på kursus kl. 14. Det var et kursus med en tysker, som jeg ikke kan huske hvad hedder. Det var et minialbum kursus med temaet "love is", desværre var der en masse med glimmermist, så nu er jeg blevet bekræftiget i, at det IKKE lige er mig!
Tilbage til stolen kl. 16.30, og så skulle jeg ellers sidde og hygge mig med det album.....men der var jo lige nogle der havde fået købt noget, jeg ikke kunne undvære. Ud og shoppe igen......Så skulle der scrappes..... Men så sidder man og glor på alle de poser der står rundt om sig og tænler, hmm det er da ikke mine alle de poser eller hva'... Det var det så lige, så jeg måtte jo lige se hvad der var købt; en masse super dejlige ting. Og så skulle der scrappes, nå nej for nu var luften godt nok gået helt ud af ballonen.....Så jeg sad bare og hyggede og snakkede.
Der er jo en masse konkurrencer og jeg var da også heldig at vinde et minialbum med nogle chipboard hjerter og en svæveramme. Anette vandt en rigtig lækker computer/scraptaske til 1100 kr. Så der var stor glæde ved bordet.
Se billederne længere nede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar