tirsdag den 2. februar 2010

kort

Jeg har jo lavet et mål for hvormange kort jeg skal have lavet i år, men det er jo ikke det jeg er bedst til, så det har været svært at tage sig sammen. Men så den anden dag, kom et blad ind af postkassen! ETT TRYKK!!! Jahh, her er masser af inspiration og ideer, så lige pludselig kan man jo slet ikke lade være! I løbet af de sidste par dage, har jeg så fået lavet 3 kort, de to af dem er dog meget ens, så de gælder kun som 1 kort!

Først et lille hjertekort
Jeg kunne ikke lade være med at tænke på Linda og hendes juletræer imens!

Farverne er lidt misvisende, for kortet er råhvidt, men her er indersiden:
Og bagsiden(læg lige mærke til mit fine personlige stempel!)


Så var der også lige de her to kort:




1 kommentar:

  1. Nu har jeg set kortet med hjertet irl og det er smadder sødt!!

    SvarSlet