onsdag den 20. januar 2010

Blogleg



Jeg er tagget i en blogleg af Heidi, mange tak for det (tror jeg nok, læs længere nede).


Reglerne er enkle;


1. jeg skal lægge denne award på bloggen


2. jeg skal linke til afsenderen


3. jeg skal skrive 7 tilfældige ting om mig selv.




Jeg sender denne award videre til 2 andre( kender kun 2 andre der har en blog, det skulle ellers være 3) nemlig; Anja og Jette

7 ting om mig selv:
  1. Jeg hader ellers kædebreve, men jeg har gjort en undtagelse med denne, for jeg synes den er så sød. Har ikke helt fattet hvad den går ud på, men jeg synes stadig den er sød.
  2. Det vigtigeste i mit liv er min mand og mine to dejlige børn, Julie og Rasmus
  3. jeg går hjemme og nyder det i fulde drag, har masser af tid til min alt overskyggende hobby; Scrapbook. Og jeg glæder mig rigtig meget til 12. marts, hvor jeg skal til Middelfart og scrappe på conventet med mine to veninder Anja og Linda
  4. jeg elsker at rejse, men kun til steder hvor det er varmt. Jeg HADER kulde.
  5. Jeg går gerne i biffen mindst en gang om måneden. Jeg nyder at sidde inde i mørket og fordybe mig i en film, mens jeg guffer slik og popcorn.
  6. Jeg elsker livet og vil have så meget ud af det som muligt. Derfor nyder jeg hver en dag og tager hver en ting der kommer, som en gave.
  7. Min livret er MAD og helst thailandsk. Kinesisk og japansk skal dog holde sig langt væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar