fredag den 25. december 2009

Mine julegaver

Ja, her er så et samlet billede af mine julegaver, jeg tror aldrig, at jeg har fået så mange pakker før og så ovenikøbet fyldt med så lækre dejlige super ting:



Hold da festival for en helt igennem fantastisk jul det har været. Først fik jeg masser af scrapting i mine kalendre og juleaften har jeg bare fået så mange lækre scrapting.

Jeg havde ønsket mig stempler fra Stampers Anonymous, altså bestemte stempler, og de kunne alle kun købes i USA. Jeg har ihvertilfælde ikke set nogle af dem herhjemme.
Dem havde min mand så bestilt fra USA, ikke kun nogle af dem, men dem allesammen, så se lige her for nogle lækre stempler: (enkelte er stempler fra DK)









Oveni det fik jeg også en masse dies og dims fra min søde elskede mand:

Fra mine søde børn fik jeg OGSÅ dies og lækkert lækkert tilbehør fra Tim Holtz:
Og fra mine dejlige svigerforældre var der også dies og lidt bling:
Ihhhh, hvor skal jeg bare hygge nu, hvor alt skal sorteres og lægges i orden, så farvel og ha en god jul.



4 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækkerier du har fået i julegave!!
    Hvor er du heldig!!
    Du kan vel næsten ikke vente med at komme igang med at bruge det?

    SvarSlet
  2. Ja misundelig - det kan man rolig sige.... Jeg er helt vild med alle tekststemplerne din mand har bestilt fra USA - Hvor fra.???
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Stemplerne er fundet på http://www.stampersanonymous.com.
    Jeg har sat det ind på min blog som et link

    SvarSlet
  4. Wow hvordan har du fået ham opdraget så godt? Giver du et kursus? hihi Super lækre stempler!

    SvarSlet