onsdag den 9. december 2009

9. pakkekalender

I går nåede jeg at lave et enkelt Lo fra 1995
Og så nåede jeg at lave 10 til og fra kort.
På loppemarked i Farum fandt jeg en julehistorie fra 1993 med nogle gammeldags julemandsmotiver, som jeg bare faldt pladask for. Dem har jeg scannet ind og printet ud i mindre, så de passer til mine manillamærker. Først sværtede jeg mærkerne og de små billeder. Bagefter stemplede jeg julehistorier på og strøede hurtigt noget holygram embossing på, som derefter blev varmet op, før jeg satte det lille billede på. Billetter har jeg fundet inde på scrapsisters hjemmeside og stempeltrykkene er mine egne, de blev krøllet sammen og sværtet lidt, de kom så på foroven sammen med båndet. Båndet købte jeg på Scrap-a-mania på den svenske stand. Det er bare så sødt. Jeg har aftalt med mig selv, at jeg skal bruge de ting jeg køber (ellers er de jo bare så umoderne om nogle år), men det skar godt nok i mit hjerte, da jeg brugte det sidste af det her bånd. Tænk at det kan være så svært!
Her er et eksempel på nogle af mærkerne:



Og sidst men ikke mindst, så naturligvis mine kalendergaver for i dag:
De sødeste kageservietter fra Eva, jeg ved lige hvilket kort de skal bruges til! (fra Ett tryk, naturligvis):

Lækkert lavendel riflet velourbånd fra Papirloftet:


Og en ny farve sværte fra Husnisserne. Tænk en umage de har gjort sig, de har ovenikøbet fundet ud af hvilke farver jeg mangler!







1 kommentar:

  1. ih..hvor er de fine dine til og fra kort.Lækre billeder du har fået fra det julehæfte og du har rigtig fået dem til at se gamle ud!

    SvarSlet