mandag den 2. november 2009

Scrapfestival 2. november

Den 2. november begyndte scrapfestival på scrapsisters hjemmeside. Her er jeg naturligvis med! Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med at lave nogle LO'er igen. det er godt nok lang tid siden!

På 30 dage kommer der 30 udfordringer/opgaver, som man får lodder for at deltage i. Jeg har tænkt mig at deltage i alle udfordringerne! Samtidig har jeg lavet en lille udfordring til mig selv, så'n helt personligt! Alle de LO'er jeg laver skal være fra 1995, så hvis jeg er heldig kan jeg få lavet et helt album, når jeg er fædig. Nu må vi så se hvordan det hele kommer til at gå.

Men her er månedens første udfordring:
Vi fik flere skitser vi kunne vælge imellem.
Jeg valgte disse skønne billeder af min søn Rasmus og fætter Mads. Hvad der skete under fotograferingen husker jeg ikke, men billederne fortæller bare en sød lille historie om 2 drenge, der har fået nok af den fotografering og bare gerne vil stikke af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar