onsdag den 25. november 2009

julekalender

Jaaah, så er alle kalender gaverne fra Scrapsisters julekalender ankommet og jeg har fået sat det hele op! Så fint det er blevet:



Julekalenderen er min egen fra da jeg var barn. Den lavede min mors faster til mig. Det er første gang i minimum 25 år, at der hænger noget på som er til mig, så jeg glæder mig som et lille barn...
Jeg havde også bestilt en julekalender fra Papirposen i Norge, den kom med posten den anden dag.. Mere Jaaah.
Og i søndags. da da da da........stod der sørme en stor julekurv fyldt med gaver fra mine tre husnisser! Hvilken overraskelse, det havde jeg godt nok ikke lige regnet med. Så mit lille julehyggehjørne ser sådan ud nu:



Så hvem tror I lige, der næsten ikke kan vente til på tirsdag??

2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok spændende ud!

    Ja jeg har desværre ikke nogen kalender at hænge gaverne på, så mine må graves op af en skål til formålet. Så det er noget med at lukke øjnene og fange dagens gave - ellers lade knægten på 14 vælge en til mig......

    SvarSlet
  2. Ih..hvor det ligner min kalender...hi hi

    SvarSlet